"Πώς θα είμαστε όταν περάσει αυτή η κρίση και πόσοι απο εμάς θα μείνουν ζωντανοί" αναρωτιότανε η κοπέλλα κατω από τα φώτα των κεριών σε βεράντα ενός ρεστοράν χθές,σε σήριαλ τηλεοπτικού σταθμού.
Ακολούθησε σύντομο ποτ-πουρι αρχών δημόσιας οικονομικής.
Το ίδιο και στίς μεσημεριανές εκπομπές ,εκπέμπουν αγωνία τα γεμάτα πλαστικά μπιζού χέρια απο τις πανελίστες.Ας αφήσουμε τίς πρωινές που η μουσική επένδυση είναι πλέον παιάνες,αν και όσο περνά ο καιρός τα σαρδάμ,απο την αγωνία πληθαίνουν.
Τώρα μένει να δούμε και κάποιο νέο μπήτ ΟΡΑ για τις πίστες.
Τα κύρια στοιχεία του μάρκετινγκ είναι τα λεγόμενα 4 P που προκύπτουν από τις αγγλικές λέξεις: Product, Price, Place, Promotion (δηλ. προϊόν, τιμή, τόπος, προώθηση). Τα 4 P σχηματίζουν το μίγμα μάρκετινγκ (marketing mix).
Οι πρώτοι διδάξαντες στο χώρο του μάρκετινγκ ήταν δυο άνθρωποι του θεάματος οι οποίοι έχουν μετέτρεψει τη διαδικασία της πώλησης σε μια μορφή τέχνης, γύρω στις αρχές του περασμένου αιώνα: ο P.T. Barnum, που μετέτρεψε το τσίρκο στο «μεγαλύτερο θέαμα του κόσμου», ονομαζόταν «προστάτης άγιος των ειδικών στην προώθηση επιχειρήσεων», και ο George M. Cohan, ο θρυλικός μουσικός του Broadway πρωτοείπε τη φράση εκείνη που έγινε το απόλυτο σλόγκαν όλων των ειδικών στην προώθηση μιας δουλειάς:
«δε με νοιάζει τι λες για μένα, αρκεί να προφέρεις το όνομα μου σωστά».
...κοιμόμαστε μακαρίως: το μάρκετινγκ δε χρειάζεται να του δώσουμε χώρο γιατί τον παίρνει μια χαρά μόνο του.
Μας ετοιμάζουν την Playlist της χρεωκοπίας,μήπως και τονωθεί η αγορά.
1 σχόλιο:
Το πράγμα έγινε αηδία ούτε να χρεοκοπίσουμε δεν μας αφήνουν.
Δημοσίευση σχολίου