1 Ιουλ 2011

ο χρόνος και το χρήμα


Στο spiegel μια καλή κουβέντα με τον οικονομολόγο S.Homburg...

Homburg: Τις τελευταίες μέρες, εγώ ο ίδιος έχω επενδύσει ένα σημαντικό ποσό στα ελληνικά ομόλογα. Θα ωριμάσουν σε χρόνο ενός έτους και, αν όλα πάνε καλά, θα δώσουν το 25 τοις εκατό απόδοση της επένδυσης. Κοιμάμαι πολύ ήσυχος το βράδυ, γιατί πιστεύω στην απεριόριστη βλακεία της γερμανικής κυβέρνησης. Θα πληρώσουν.
ερώτηση: Δεν είστε προβληματισμένος από τους ηθικούς ενδοιασμούς;
Homburg: Από τότε που χωρίς τη θέλησή μου βοηθώ στη χρηματοδότηση των πακέτων διάσωσης με τους φόρους μου, δεν έχω κανένα πρόβλημα με την απόκτηση και μιας μερίδα των κερδών. Γιατί θα πρέπει να είναι μόνο οι τράπεζες και τα hedge funds που ωφελούνται;



Στο μεταξύ, στο γράφημα είναι η πτώση του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα η μεγαλύτερη από το '60. Η ζημιά συνεχίζεται ,και τα ...κέρδη επίσης.Ο χρόνος είναι χρήμα με πολλές ένοιες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: