Δεν παρακολούθησα την σειρά του ΣΚΑΙ για την επανάσταση του '21 παρ΄όλο που η αισθητική των trailers ήταν δελεαστική (ή μήπως για αυτό;)
"Με εξέπληξε (δεν μπορώ να πω θετικά) η αποθεωτική παρουσίαση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας" παρατηρεί ο καλός ιστιολόγος " Ιστορικά Θέματα" εδώ
"Η αφήγηση της εκπομπής δεν κάνει καμία νύξη στην βαρύτατη φορολογία (κεφαλικό φόρο) που πλήρωναν αποκλειστικά όλοι οι μη μουσουλμάνοι στην Αυτοκρατορία"
(...καλά ίσως αυτή η 'παράλειψη' έγινε , γιατί επί Τουρκοκρατίας η φορολογία ήταν 10%, ενώ σήμερα είναι 35% + ΦΠΑ να μην βγάζουμε τα μάτια μας με αναφορές σε φόρους...)
Παράλληλα μιά απλή οικονομική θέωρηση για το πρόβλημα στην ΕΕ είναι στο άρθρο του Project Sydicate εδώ .Ανάμεσα στα άλλα συμπεραίνει ότι η κινητικότητα του εργατικού δυναμικού από φτωχότερες σε πλουσιότερες περιοχές λειτουργεί σαν ένα αμορτισέρ κατά διαφόρων οικονομικών δυσχερειών.
Και ίσως το πιο σημαντικό πολιτιστικό στοιχείο της κινητικότητας της εργασίας είναι η γλώσσα προσθέτει...
Πώς θα είναι το ταξίδι στην ευρωπαική ένωση λοιπόν; Σε ποιά γλώσσα;
"Με εξέπληξε (δεν μπορώ να πω θετικά) η αποθεωτική παρουσίαση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας" παρατηρεί ο καλός ιστιολόγος " Ιστορικά Θέματα" εδώ
"Η αφήγηση της εκπομπής δεν κάνει καμία νύξη στην βαρύτατη φορολογία (κεφαλικό φόρο) που πλήρωναν αποκλειστικά όλοι οι μη μουσουλμάνοι στην Αυτοκρατορία"
(...καλά ίσως αυτή η 'παράλειψη' έγινε , γιατί επί Τουρκοκρατίας η φορολογία ήταν 10%, ενώ σήμερα είναι 35% + ΦΠΑ να μην βγάζουμε τα μάτια μας με αναφορές σε φόρους...)
Παράλληλα μιά απλή οικονομική θέωρηση για το πρόβλημα στην ΕΕ είναι στο άρθρο του Project Sydicate εδώ .Ανάμεσα στα άλλα συμπεραίνει ότι η κινητικότητα του εργατικού δυναμικού από φτωχότερες σε πλουσιότερες περιοχές λειτουργεί σαν ένα αμορτισέρ κατά διαφόρων οικονομικών δυσχερειών.
Και ίσως το πιο σημαντικό πολιτιστικό στοιχείο της κινητικότητας της εργασίας είναι η γλώσσα προσθέτει...
Πώς θα είναι το ταξίδι στην ευρωπαική ένωση λοιπόν; Σε ποιά γλώσσα;
επισήμανση: Η οθωμανική αυτοκρατορία ήταν πολυπολιτισμική, και δεύτερη επισήμανση:
εθνική σχιζοφρένεια : "Το σίγουρο είναι ότι η κρίση ταυτότητας βοηθά την παγκοσμιοποίηση."χορός Αλβανών
8 σχόλια:
Η φορολογία ήταν χαμηλή, αλλά είχε αγγαρείες, παιδωμαζώματα, ευνουχισμούς, αναγκαστικές προσαγωγές σε ...χαρέμια, παλουκώματα...
Το σχιζοφρένεια είναι ήπιος όρος
Χιουμορ εκανα βεβαια ,αλλα ειναι μια παρατηρηση για την επιλεκτικοτητα στην παρουσιαση.
Το παλουκωμα ηταν διαδεδομενο πραγμα στην Ευρωπη η 'παγκοσμιοποηση' δεν ειναι κατι νεο.
Σιγουρα ξαναγραφουν την ιστορια για να διευκολυνθουν αλλα απο το 'τιποτα δεν βγαινει τιποτα' ειναι ολοφανερο πια.Η συνωμοσια του αιματος βλεπεις.
Στο Φεουδαλικό σύστημα της Τουρκοκρατίας η δεκάτη ήταν το συνιθέστερό σύστημα φορολόγισης.
Αφορούσε όμως το υπόλοιπο που έπειρναν οι κολίγοι καθώς το σύνολο σχεδόν της παραγωγής το έπειρνε ο τσιφλικάς.
Δεν ήταν ήπια φορολόγηση η Δεκάτη. Μην πέφτετε στην παγίδα.
Σαν να λέμε παράγεις σαν κολίγος 100 κιλά σιτάρι. Τα 80 κιλά τα παίρνει ο τσιφλικάς που σου "νοικιάζει" την γη και αό το υπόλοιπο πληρώνεις το 10% στον Σουλτάνο γαμισιάτικο.
To παρατήρησα ζάχαρη, αλλά όσοι σε διαβάζουν μπορεί να αγνοούσαν τί ειναι η δεκάτη.
Εν πάση περιπτώση η κρίση ταυτότητας είναι αποτέλεσμα της σοσιαλιστικής ιδεολογίας που εγχύθηκε στους Έλληνες. Ο θρίαμβος της αφαιρετικότητας που στο όνομα της εξομοίωσης απεμπόλησε τα ιδιαίτερα χαρακτηρίστικά της φυλής μας.
Έτσι αποστέρησε από τους Έλληνες το κράτημα που είχαν να πάνε ακόμη πιο ψηλά βυθίζοντας τους στην ουσία σε έναν χυλό όπου κάνουν πάρτυ τα μορμολίκια του "όλοι είμαστε ίδιοι", "τέλος στην ανισότητα"¨και διάφορα τέτοια ευτράπελα.
Επανερχομαι Ορεστιε,στο οτι ειρωνευομαι που η σειρα δεν αναφεροτανε στους φορους .Ίσως γιατι δεν την συμφερει η αναφορα σε αυτους γενικα.
Κυριως εστιαζω στην κριση ταυτοτητας που επιδιωκεται.
ευκαιρία η λέξη τουρκόσπορος να σταματήσει να είναι βρισιά...
μιλάμε για μάστιγα του Ελληνισμού
την καλησπέρα μου
@αλλενάκι
καλησπερα αλλενακι
οπως προανεφερα μας χωριζει αιμα, καλη η μαθηματικη αναλυση αλλα η ζωη αποτελεσματικοτερη.
Η εθνικη κυριαρχια ειναι το θεμα.
Δημοσίευση σχολίου